torsdag 17 december 2009

Yes

Jag har bestämt mej och jag har ett mål i siktet! Jisses va jag längtar.
Eller jag har beslutat två saker, den ena håller jag för mej själv fram tills allt är klart! Men den andra kan jag dela med mej. Jag har valt att gå med i resursgruppen i Västerås. De är volontärer som hjälper AA, ställer upp med föreläsningar, sprider kunskap och allmänt hjälper dem som hamnat avsides. Fick bekräftat idag att jag är välkommen.
jag vill göra nånting med mening, och detta är en bit på vägen.

Jag inser mer och mer mitt egna värde och är inte lika rädd att ta för mej. Hur kan man vara rädd med det fantastiska stödet jag har!! Tack för att ni finns.

Jag går på rosa fluffiga moln!

3 kommentarer:

Maria sa...

Du är en ängel med det vackraste av vingar du gumman :-)

Sara sa...

Tack Maria! Du sätter mej alltför högt på pelarn dock!

Ann-Sofie sa...

Lyckliga människor som kommer att få ditt stöd o din kunskap på vägen.
Lycka till!