onsdag 30 december 2009

Fri luft

Idag har jag hunnit med massor! Pappa och mamma kom kl 10.00 och väckte mej! Så det var bara upp och hoppa. Med pengar från Farmor så åkte vi och handla mat och rengöringsprylar. Sen bar det hem. Pappa fixade alla möbler, de Andreas ska ha (de står ute i hallen nu) och möblerade om dem jag hade kvar. Mamma städade och diskade allt i hemmet...allt! Hon är en mänsklig diskmaskin.
Vi flyttade soffan.
Så den kom närmare den lilla söta tv jag fick.
Databordet står där soffan stod.
Det är hur mysigt som helst! Jag går på moln!

Köket..köksmöblerna kommer ju att försvinna vilket känns tråkigt samt den nya byrån i sovrummet. Men det är saker jag kan ersätta sen. Hur ofta sitter jag vid köksbordet? Typ en gång än så länge! Känns okej lixom.

Jag har blivit lovad Betapet, vi får se om jag kan vinna denna gång!

1 kommentar:

GSUS sa...

Det ser grymt ut. =)