söndag 20 december 2009

Julafton 19 dec?

Jag har varit på en julmiddag hos min xtra mamma och hennes familj! Andreas bror är hemma från utlandet och hade med sig sin flickvän och en vän. Vi hade jätte trevligt! Kändes som om det var julafton, is kallt ute med snö, julmat, trevlig stämning och presentbyte! Jag känner iaf inge behov längre av att fira julafton! Den var idag för mej, så då kan jag fira min födelsedag i lugn och ro! Ja, jag fyller ju på julafton!
Jag funderar redan på min 30 års dag, om man ska gefan i att fira den på julafton och kanske ha ett kalas dagen innan eller något! Min 18 års dag blev en katastrof, min 20 års dag firade jag hos en pojkväns familj som firade jul (självklart och det var en ur mysig jul, synd att inte nån kom ihåg att jag fyllde) så jag kanske ska vara smart med min 30 års, har ju tid att planera för det är ju 3 år kvar!

Jag undrar vart jag kommer vara när jag är 30..jag vet vad jag hoppas! Jag känner att jag kommer närmare det liv jag vill ha! Mina 4 dagar i Hudiksvall har förändrat mej på ett bra sätt. Jag är mer sann än någonsin. Jag är så glad Maria att du tipsade mej om utbildningen och att du finns där med mej på våran resa. Vi stärker nog varandra.
Alla har vi svarta hål i oss, en del kan krympa och försvinna helt om vi bara jobbar för det. Det finns ingen bättre känsla att se sin svaghet och faktiskt jobba på den å se förändring..känna den.

Jag vill ha positivet i mitt liv och nu har jag funnit det, mina solar! Alla är lika viktiga för mej! Och ni gör så att jag vågar, vågar göra saker som jag inte trodde var möjligt! Allt ifrån att tacka ja till utmaningar till att säga stop, detta funkar inte för mej. Och jag har helt fantastiska utmaning som väntar! Den som jag ser mest fram emot är den 8 jan..vad de är en hemlis så länge :D
Jag går bara runt och ler!

Inga kommentarer: