tisdag 8 december 2009

Video star

Har suttit och kollat på videoföreläsningarna vi har haft under hösten! Blev förvånad över att jag och Maria var i bild, att vi blev inspelade! Jag trodde nog lite naivt att det bara var Hudiksvall som blev inspelad.
Så efter först känna jante lagen krypa in, ni vet..är det så jag låter?, usch va stor jag är, blek och nördig bla bla men efter fem minuter så började jag inse att jag är inte så dålig! Jag svarar hyfsat bra, bättre än jag trodde innan jag hörde inspelning. I mitt huvud så får jag inte fram orden, låter snurrig och inte säker..men den inspelade jag låter inte så, orden kommer och ja, uns snurrig men mer rak på sak, trygg i min sakfråga. Sen märkte jag att när jag talade så ler jag mkt, använder händerna för att understryka men inte så pass så jag ser galen ut och har humor!
Jaja det hela var en spännande upplevelse, jag har ju pratat om att få se mej som andra ser mej. Och nu förstår jag vad de menar och att jag är inte så tafatt som jag trodde.
Hur vacker är inte Maria?!! Den tjejen får huvuden att vända och stirra längtande på henne vart vi än är! Hon är vacker utanpå och in, det gör henne lysande som en sol!

3 kommentarer:

Ann-Sofie sa...

Men ni är ju bara hur härliga som helst, och vackra båda två.
Längtas tills vi ses nästa gång

kram

Maria sa...

haha.. du e så söööt din lilla toka...:-)

GSUS sa...

Äääääh. Man ser ju inte ett smack ju, bara 2 suddiga pinglor.