onsdag 2 december 2009

Naturlig

Man behöver inte sminka sig varje dag! Det vet nog alla men det finns en hel del som känner att de inte kan gå ut om de inte har smink på sig. För er, pröva! Jag garanterar att ni inte kommer dö, folk kommer inte stanna och häckla er och om någon ens märker det!
Själv sminkar jag mej inte eller gör ordning håret när jag är hemma! Ingen mening och det är bra skönt att bara vara! Måste jag till affären, ja då går jag med mitt rufsiga hår och bleka anlete!
Det är alltför lätt att hamna i en ond cirkel av vad andra människor tycker och tänker! Men i slutändan så är det bara du som känner det du känner, och måste leva med det! Så låt inte andra dra ner dej!

Känner mej glad! Och lugn, det är skönt!

Julpyntningen fortsätter, jag har fått upp en del men hur i farre barre får man upp 4 stora kassar med julpynt? Om jag hade haft en gran så hade problemet varit löst men katter och granar är inte den bästa combon! Men jag har en plan för min julkulor och pynt! Ska bli klar i veckan har jag bestämt! Nu när vintern äntligen har kommit!

4 kommentarer:

GSUS sa...

Vadå äntligen? =) Vintern är kall, man kan inte sola, inga fina färger (förutom tråk vit), ingen allsång på skansen, ingen doft av blommor och bin, ingen båt man kan åka i lite hursom och det är kaaaallt hela tiiiiden.

Försommaren = äg. :P :P

Sara sa...

Men det är ju därför man ska göra mysigt hemma med färger, ljus och mys, Daniel ;)

GSUS sa...

Du kan vara mys!

Jag missade totalt förut att du inte var sminkad på kortet. Det måste väl betyda något bra ändå?

Sara sa...

*skrattar* JA! Det tänker jag vara ;)

Ja, det är ju jätte bra! Och min poäng.