tisdag 29 december 2009

Tjenixen

Visst är det så att de blir mer läsare när det är problem som man skriver om, om det är därför just du läser nu så synd! Kommer icke skrivas om det mer! Im done!

Så min dag utan tv *skrattar* alltså...så illa var den inte den inte! Jag trodde jag skulle gå under av tristess men jag har gjort saker! Var ut en sväng, lagade mat till mej och föräldrarna som kommer imorgon. Sett på dokumentärer på svtplay, spelat och förlorat massivt på Betapet. Fixat med lgh, det min kropp pallar med. Planerar vad jag ska göra med den! Pratat i telefonen, luskat ut hur jag kan öppna burkar själv. Jag har haft att göra!

Och jag är glad, har fjärilar i magen och jag kan andas igen!

Nu ska jag krypa ner och se Nine! Är fantastiskt trött och vill bara krypa under täcket å mysa!

Imorgon så ska vi fixa och dona, kanske om man har tur så hittar vi ett tv bord. Helst retro!

Inga kommentarer: