måndag 28 december 2009

Lite plock

Har ju varit på resa ju, så några pics har jag ju! Inte tillräckligt men lite.


Detta är Oscar! Dirty lobster Santa
Vi spelade sällskapsspel, som faktiskt var riktigt roligt kanske berodde på sällskapet men jag är nu hooked på det!
Detta är Daniel och han vackra syster Johanna! De ska klara ett sorts twister, mkt underhållande!!
Herr Daniel! Som jag smyg fotade, eftersom jag är sneaky!
Jag på tåget hem, tredje gången gillt antar jag! Nu ska jag ha tillbaka pengar från sj, 500 ca för allt krångel det varit. (men värt i slutändan)
Så, det var lite plock!
Resan har varit kanon, lite drama här och var men va fan det var inget jämte mot de positiva!

Btw en bra film som verkligen sätter sig på näthinnan är The dead girl. Obehaglig och väldigt provocerande! Ack så sevärd!

Inga kommentarer: