torsdag 10 december 2009

torsdag

Jag förstår verkligen inte hur vissa människor kan vara så fantastiskt ego, får de aldrig dåligt samvete över hur de beter sig? Jag skulle vilja scanna dem för att se hur de kan göra saker utan tanke på hur en annan person skulle må pga av deras egoistiska vis. Jag är ärligt nyfiken. Jag har så väldans svårt att vara ego. Är nog för medveten om hur ont det gör när man blir överkörd av någon annan. Hur kan man ta och ta utan samvetskval?

Jag har bestämt mej för att gå med en volontärrörelse, resursgruppen. De hjälper AA som exempel. Jag känner att det skulle vara ett sätt för mej att ge och faktiskt få tillbaka. Då har jag inte heller tid för energitjuvar *skrattar*. Jag har velat en längre tid att hjälpa dem utanför systemet. Jag är driven men jag har kunskap så jag känner att jag skulle kunna göra ett vettigt bidrag. Och de verkade sannerligen nöjda med att jag ville hjälpa.

Min stackars kyckling, Alex åker in och ut på sjukhuset! Om han inte är online så blir jag orolig på en gång! Krya på dej för i helvete!!

Snart fyller sweet Sofie år! Den 15 december, hon är ett vinterbarn som mej! Det är ju därför vi är så coola....dåligt i know! Men rackarns va svårt det är att hitta en bra födelsedagspresent! Jag vill alltid hitta the pressy! Köper inte presenter ofta, men Sofie är mitt undantag!

Jaja det räcker för idag!

1 kommentar:

Alex sa...

Du är bra underbar du.. vet du det!! ;)

Tack för du finns!