tisdag 1 december 2009

Vuxen

Idag blev jag vuxen, min kavaj kom på posten!
Hittade den på Ellos rea! Var orolig att den skulle vara för liten, men den är snarare för stor så jag ska sy in den lite i midjan! Jag har aldrig ägt en kavaj..som var ganska jäkla dyr (innan rean) men nu är den min och den ska jag ha när jag ska vara vuxen och söka jobb, eller vuxen och ska på middag eller min favvo cool när jag går ut ;)

Annars har jag och katterna chillat under täcken i soffan under nästan hela dagen!
Sia är så söt när hon bara är!

I övrigt har jag blivit bättre på att lyssna på när andra säger positiva saker till mig! Dem som känns lite mer speciella sparar jag i en fil på datorn, så när jag har en dålig dag så kan jag plocka fram och läsa! Det tar en stund att förstå att det är mig som komplimangerna är till men det känns bra när allt annat känns mörkt och jante börjar nöta!

4 kommentarer:

Alex sa...

*Busvisslar* Men blir man vuxen för man har en Kavaj? :P

Sara sa...

JA!! Så funkar det, och om du ifrågasätter mer så kommer stekpannan fram :P

Alex sa...

yes dear!

GSUS sa...

Het kavaj. =)