söndag 13 december 2009

Natur!

Hur ser du ut när du är hemma och ledig? Myskläder? Trasiga strumpor? Trassligt hår och hårig?
Jag brukar skratta åt mej när jag är hemma, det är söndag och man har inte orkat göra nått åt sig. Sitter just nu med en hårinpackning i håret, med en plastpåse över *skrattar*. Det är inte sexigt någonstanns! Men det är väl ändå hemma i sin borg som man ska kunna se ut hur som helst right?
När visar man sina "fula" sida för sin partner da? Jag fick den frågan nyligen och jag tyckte väl att man skulle hantera det på samma sätt man gör med ett plåster. En del skalar försiktigt av sig plåstret och vissa med en snabb rörelse sliter av sig plåstret.
Vissa underkläder som man har ute på krogen ska ju användas på egenrisk. BH fyllning, gördel, strumpbyxor som trollar bort cm och celleliter. Om man får "till det" så ska väl allt av, och då kommer ju sanningen fram. "suprise, jag har inte D kupa utan en liten B kupa..."
Jag diggar naturliga människor, killar ni gömmer er inte så mkt bakom smink om ni inte är metro. Så jag menar ju tjejer, tjejer som inte sminkar sig genom att slänga på en mask av smink, eller försöker ändra formen på sin kropp. De låter självförtroendet lysa och det gör dem så väldigt snygga! Erika är en sån tjej, hon är förbannat vacker som hon är! Det man ser är vad man får!

Jag glömde ta med mej mobilen igår, och därmed kameran så inga bilder! Så härda ut ett tag till!

3 kommentarer:

Alex sa...

Men du Sara... du är väl oxå vacker som du är???

Sara sa...

Jo, jag duger Alex!

Maria sa...

Hon är skönheten personifierad :-)
underbara sara..