fredag 18 december 2009

Min dag

Idag har jag varit hos Sofies Charma och hälsat på!
Här sitter vi i köket och chillar! Kom dit för jag är nyfiken, Sofie har berättat en hel del och sen så kan det vara bra att visa Charma vems hennes kontaktperson är.
Enorm enorm macka som krävde att bli dokumenterad! Vi tog en fika på Waynes, varm choklad för min del!
Andreas ville oxå ha varm choklad och sällskapet av två av de coolaste tjejerna ever *skrattar* men han fick nöja sig med oss!

Sen da, ja vi åkte hem och gjorde egen pizza. Sneglade på "Du är vad du äter" och kvinnan som var med hade så låg självkänsla så hon ville inte ens visa sig för sin fästman naken. Hon sov med kläderna på och det skulle vara mörkt som fan om de skulle "mysa". Usch, jag får ont i magen när jag hör sånt, det är ju förbannat handikappande och svårt att leva med. Det var inge fel på henne alls!!
De vackraste är dem med självkänsla, det lyser om dem! Sen kan de vara stora, platta, korta, långa eller fattas en del eller två. Spelar ingen roll, de trivs med den de är. Oliver på pinnar är inte det vackraste!! Tjatar om det, jag vet men jag vill att vi ska se det vackra i oss, det som gör oss unika och våga vara den vi är!

Nej nu ska jag ta ett varmt bad och använda mina body shop lukta gott kit! Cocos? Mango? Shea?

Inga kommentarer: