lördag 12 december 2009

!!

Jag är inte duktig på att sakna! Faktum är att jag hatar det, förstår inte varför folk ser fram emot det! Tycker det är pest *skratt*. Jaja det är nyttigt bla bla bla men bara för att det är nyttigt så behöver man varken se fram emot det eller tycka om det! Linfrö olja, tok med nyttigt! Ser vi fram emot att dricka en sked, nej! Längtar vi efter att få ta den? NEJ! Just de! Saknad är som linfrö olja, tror ni mej inte? Prova ta en sked med oljan sen kommer ni hålla med mej!

Idag ska jag titta på när xtra mamma bakar, jag själv är inte alls duktig på det! Bränner det mer än ofta och tycker det är drygt att följa recept. Jag är ingen recept fia! Så jag bidrar med mitt sällskap och smakprovare!
Kommer ta bilder så jag lägger upp dem sen!

Måste kila nu, här är det saffransbullar som måste bli smakade på!

1 kommentar:

GSUS sa...

Grymt. Vi bakade lussekatter och pepparkakor igår. Visst borde man baka oftare än man gör. =)