torsdag 17 december 2009

!!!

Fy fan va skönt det är när man får bekräftelse på rätt beslut! Det var rätt att sluta prata, ställa upp och bry mej om dej! För uppenbarligen nu, så kommer jag inte få ett skit för det! Du är en martyr och jag har inte tid med såna som du. Jag har riktiga vänner, de som låter mej vara mej, som ställer upp med allt ifrån bakning av min favvo tårta på min födelsedag till att finnas där 24/7 när jag behöver en vän, de som lyssnar på mej, som kommer ihåg de som är viktigt för mej och de som inte snackar skit bakom min rygg! Nej fan jag är glad över att jag till sist såg att du inte var en vän och du förtjänar inte mej! Så snacka din jäklans skitsnack, jag är klar med dej sen länge nu!

2 kommentarer:

GSUS sa...

Någon har definitivt fått sig en oral bläcka här. Håller med om människor som pysslar med dom mest infantila sakerna, dom kan mycket väl lämnas ifred.

Maria sa...

Du har utvecklats så in i norden sara. och det är en glädje att se dig ta för dig av livet och rensa bort dina energitjuvar. Du vet din kapacitet och står idag så himla trygg och stark.. så jag kan inte annat än säga You go girl!!!! gggrrrr :-)