måndag 3 oktober 2011

Uttråkad?

JAAAAAAAA! Annat vore en lögn!!
Daniel jobbar så jag är själv om dagarna fram till fredag..*pust* hur ska detta gå?
Idag har jag försökt att fylla dagen med ärenden som lämna böcker på bibblan, ut och gå med Stella, hämta ut ett paket från posten (höjdpunkten), tagit ett bad och handlat mat som jag ändå inte äter för jag äter typ inte när jag är själv men behövde nått att göra, kollat på en dokumentär och sett på dålig tv! Nu stirrar jag på klockan dels för att jag vill sova och dels att min älskling kommer hem (det bästa med denna dag).
Detta är alltså måndag..hur ska jag överleva resten av dagarna? Bygga en tidsmaskin?
Imorgon ska jag: Tvinga Sune (om han jobbar) att fika med mig, skicka tillbaka träningskläder som var alldeles för stora hihi jag är ju så liten nu, ut på långpromenad med Stella, göra nått ätbart och äta det för man kan inte leva så länge på knäckebröd och te, kika på film…sen får det vara stopp måste ju fördela de roliga på de andra dagarna!

1 kommentar:

GSUS sa...

Du ska sticka en halsduk till mig!