måndag 31 oktober 2011

Neeej

Vilken JÄVLA helg det har varit! Kaos på jobbet hela helgen, komma hem till en tom ensam lgh och ett missförstånd mellan mig och Daniel (vilket var så fånigt egentligen från min sida) har bara gjort mig så nere idag! Började gråta idag, ingen anledning utan bara började gråta. Insåg inte ens att jag gjorde det för än det var alldeles blött på kinderna. Skumt. Jag nog bara slut helt enkelt.
Har aldrig haft det bättre, har världens bästa förhållande med mannen som jag vill dela mitt liv med,har en underbar hund som jag avgudar och verkligen skänker så mkt glädje, älskar mitt jobb och arbetskamrater det är ju roligt att gå dit och jag är uppskattad där, kroppen funkar! De mörka molnen som finns känns bara enorma, de grämer mig men jag kan inte göra nått åt dem. Hatar såna här dagar, när man vill helst sova bort allt och man kan inte utan måste bara bita ihop o hoppas att det känns bättre i morgon, vilket det vanligtvis gör.
Picture0677
I Hudiksvall fick vi lära oss att det är viktigt för oss att vara sårbara, det mantrar jag idag!

Inga kommentarer: