torsdag 6 oktober 2011

Torsdag

Egentligen var det bara måndagen som var piss, alla de andra dagarna har ju faktiskt varit helt ok!
Idag har jag varit på långpromenad med Stella, håller på att träna henne att gå på trottoar nära trafik och hon är jätte duktig! Stressad i början men sen slappnar hon av och trippar på! Hon är så himla fin. Blir stannad var och vartannat av människor som undrar vad det är för liten krabat eller har egen/vill ha en Stella. Det är både kul och irriterande, jag blir stannad var 5 minut. Det är ju roligt att andra ser våran fina hund men allt babbel..ja..ni vet ju hur jag är på kallprat!
Det har varit nyttigt med egentid. Jag är ju en ensamvarg och behöver min egna tid för att ladda batterierna. Har kommit fram till lite olika saker för jag har fått tid till att lyssna på mig *skrattar* man måste ju lyssna så småningom!
Jag saknar min karl! Skit va jag saknar honom. Jag älskar att sakna honom (i lagom dos, han får inte vara borta för länge eller för mkt för då går jag sönder) och när han har kommit hem från jobbet så känns allt så rätt, hans närvaro gör mig trygg! Nu är han borta på dygn och kommer hem i morgon förmiddag…längtar! Känner mig som en tonåring när han skickar ett sms, hela min mage fylls av fjärilar! Underbart!
DSC_0044Haha vi har minst 15 pussbilder på facebook! Min mamma undrade varför han “jämnt ska pussa mig på kort” men så är det när man är löjligt kär, man vill tvinga alla att se kärleken lixom!
På lördag ska vi till Sala för att hälsa på Maria och Kristian! Ska bli jätte mysigt och det ska bli kul att träffa deras valp och Stellas halvbror Ozzy! Som är så söt, man blir ju tossig! Ser fram emot det som fan, Maria och hennes familj rockar!

Inga kommentarer: