måndag 17 oktober 2011

Borta okej hemma rules!

Så nu är långpasset över och jag är tillbaka i borgen igen! Det var inte hälften så jobbigt som det brukar vara, nog för jag har vilat upp mig! Man borde ha 3 v varje halvår istället för 4v per år! Funderar starkt på att planera min semester så faktiskt!
På onsdag ska vi ha kick off med jobbet, inget party party men vi ska med vårat systerboende vara på ett hotell utanför Arboga-området och äta/umgås och så blir det väl bus och skoj men vad är en överraskning. Lite oömma kläder är ett måste vilket är skönt, hatar pressen att hitta nått som passar när man ska vara “minacheferochkollegor” okej. Jag menar, hårdrockarn i en som gärna vill ut ska nog tonas ner för man måste ju vara proper för ens chefer är där..förstår ni? Daniel förstår det inte iaf, han fnyser åt mig. Hursomhelst nu finns det inge press, jeans, nån varm tröja och varma sköna skor *check*

Värmefilten har hittat hem till oss, sitter med den i soffan nu och bara njuter! Underbart!
148466_452570566475_518856475_5612463_1695929_n
Nu när kylan har tagit tag i Sverige på riktigt så kommer nog värmefilten vara igång hela tiden!!

Inga kommentarer: