tisdag 11 oktober 2011

Jackan!

Som jag har varit på Daniel att han måste skaffa en jacka! I snart 2 år har jag tagit upp det med honom men han har tyckt att det inte är nödvändigt osv. Men igår hände det!! Vi fann en jacka som Daniel tyckte om, chansen att finna nått som han tycker om är typ 1 på miljonen! Så klart var den tvungen att följa med hem. Skinnjacka, snygg som fan med 30 % rabatt! Sikken tur. Så idag vinkade jag av han till jobbet och han hade den på sig och var så snygg, kan ju inte hjälpa att bli stolt. Lite lustigt, vi snackar om en jacka..likväl. Alla som känner Daniel förstår nog bättre vad jag menar. Samma sak var det när vi köpte honom jeans, sprudlande stolt och glad var jag haha.
Nu börjar min ledighet komma till ett slut och jag förbereder mig för min långhelg! Det har varit skönt att vara ledig, ladda batterierna och bara vara. Har inte varit ledig så här länge och få betalt för det någonsin, udda känsla! Men det ska bli kul att komma tillbaka, saknar alla på jobbet! Besides om 4 v så har jag mina 10 dagar ledighet igen!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vi får se. Känner inte för nått särskilt..baka kanske? Vi får se!

Inga kommentarer: