fredag 7 oktober 2011

U been mangoed

Lyxig dag idag!
Daniel kom hem i morse <3! Som jag längtat! Jag vaknade vid åtta och kunde inte somna om för pirret i magen!
Vi åt lunch på Jensens idag, deras burgare är god men servicen är fan crap. Man får ta med sig en tank med tålamod om man ska dit, men jag tycker om Jensens koncept, vardagslyx för okej priser!
Drog sen till Maxi och köpte hem fredagsmys! Ett måste när det är fredag!! Denna fredag består myset av hemmagjord skagenröra på toast, godis och ett nytt tuggben till Stella.
Daniel har fått hem sina efterlängtade dataprylar så det har han mekat med större delen av eftermiddagen medans jag har tagit en lyxbad! Mitt lushpaket har kommit med massa olika badoljor och badbomber! Först som blev testad var U been mangoed, luktar fräscht med massa citrus och mango. Huden blir mjuk och len, doftar gott med!
image
“You’ve Been Mangoed är ett piggt, fruktigt och näringsrikt bad fyllt med mjukgörande mangosmör och avokadosmör. En riktig vitaminkick med munter citron, lime och citrongräs som sparkar igång dig på sega morgnar”

Nu ska det snart tändas massa ljus och så ska vi bara slappna av och njuta av varandras sällskap! Trevlig fredag peeps!

Inga kommentarer: