tisdag 25 oktober 2011

Milstolpe

Igår på jobbet nådde jag en milstolpe. Var på ett möte med flera aktörer där jag redovisade mitt arbete med min klient. Och jag var lugn, trygg och saklig när det kastades frågor från höger till vänster. Jag är stolt över mig och fullkomligt nöjd med min prestation, det har jag aldrig känt. Jag var helt trygg med vem jag är och hur jag tänker i behandlingsfrågor, det kändes efteråt att jag nått en milstolpe i mig själv. Jag har jobbat hårt med mig själv och mina höga krav, nu börjar jag bli trygg i mina val. Inte att kraven på mig själv nu sänks, tvärtom de höjs! Jag vill nå nya milstolpar! Jag har förebilder inom behandlingsyrket, hur de jobbar, all erfarenhet de har, hur bra de jobbar i lag och hur trygga de är! Jag ska komma dit jag med!
 
Jag ska kika på jackor till Stella, min söta lilla vovve fryser så på kvällspromenader! Åh hon kommer bli så fin!!!
image
image
image
image

Inga kommentarer: