tisdag 11 oktober 2011

No more mascara

Jag började med fransnäring i slutet av maj. Nu har jag äntligen fått slut resultatet, de är längre, mörkare och tätare! Min mammas bästa vän trodde att det var lösögonfransar, det var det första hon sa när hon såg mig – Men Sara vilka vackra ögonfransar du har, vart har du gjort dem någonstans??! Den dagen hade jag inge mascara på, ganska imponerande resultat tycker jag! Jag använder inte mascara nuförtiden, det behövs inte! Det ända jag gör är att färga dem svarta var 4 v. Jag har inte haft mascara i 2 månader, vilket är rekord! När min tub tar slut så kommer jag köpa en ny, för detta kommer jag inte sluta med! När man slutar återgår fransarna till det de var före…det vill jag inte!! Värt varenda kr!
Lite för och efterbilder på andra som prövat, jag var ju dum nog och skippade att ta foto:
image
image
image
image
Den finns att köpa här eller här. Som sagt, värt varenda öre iaf enligt mig som alltid har önskat mig fina långa ögonfransar!

Inga kommentarer: