tisdag 4 oktober 2011

Tisdag

Har varit en bättre dag än måndag. Nog för att jag inte är hälften så rastlös som igår.
Så vad har jag hittat på idag? Nja knappt nått av det jag skrev igår. Var på jobbet och tog en fika, blev positivt påmind varför jag tog ledigt när jag såg hur trött Pekka såg ut *skrattar*. Tog en bad med badolja och började läsa en ny bok, stickat på Daniels halsduk. Inte lagat mat..borde ha gjort nått men icke. Nöjde mig med några backribs från Hemköp (till Stellas lycka för hon älskar dem). Har städat alla rum förutom köket som är de rummet som faktiskt behöver men diska och mina händer funkar inte så *host* det sparas till en annan dag!
Nej men en bättre dag med lugn och ro, skönt! Filmer sparas till torsdag då ska Daniel jobba dygn och det ska regna så det känns som om filmer den dagen skall slukas!!
Min nya frissa förresten:
Bild23
Bild20
Inte de bästa bilderna men det är kort i nacken och så uppenbarligen längre fram men jaja ni får iden iaf.
Vad är mina planer för imorgon?? Jo gott folk det är personalmöte så det är den som fyller upp stor del av dagen så mer än det och sticka klart halsduken har jag inte planerat! *skrattar* vad är det för ide att jag planerar när jag uppenbarligen inte följer ett skit av det jag tänkt ut?? Det känns nog bara lite bättre för moralen att man har planerat sin tråktid!
Nu ska det tändas ljus och göra det mysig för min karl att komma hem!

Inga kommentarer: