söndag 2 oktober 2011

Innan

Man ska shoppa kläder så borde man egentligen ta och vika alla sina kläder som man har! Det tänkte jag på idag när jag fixade med min garderob, för jisses va kläder jag har!! Daniel har 1 hylla och en plastback, jag har 4 hyllor, 15 klädhängare, 5 plastbackar och 3 stora papperspåsar! Dock så har jag kläder i 4 plastbackar och två papperspåsar som antingen är för stora eller “hur tänkte jag nu??” plagg. Vi var nämligen nere och fikade idag och jag gick in på Gina för jag hade sett att de hade en fin långkjol som var lite udda, dock passade den inte men det fanns en hel del fint som jag funderade på att köpa hem men orkade inte prova idag. När vi kom hem såg jag att min garderob var en enda röra…igen så jag rensade och vikte allt och konstaterade att här ska det inte köpas ett enda jävla plagg till för då sprängs mina hyllor! Dags för ett köpstopp under tre månader igen kanske?? Eller så ska jag skänka bort en mer kläder, om nån vill komma och kolla i mina backar så är ni mer än välkomna! Jag har ett par jackor som jag vill sälja för typ 150-200 kr för de är knappt använda! KOM HIT OCH KOLLA!!
Vad är det med kläder och tjejer??
*Skrattar* jag har ju redan skänkt bort 5 stora papperspåsar med kläder..nej köpstopp under tre månader på kläder from idag! Punkt.
Men jag får fortfarande köpa åt Stella =)
DSC_0024
Vår lilla frysfis!

Inga kommentarer: