torsdag 22 mars 2012

ZzzzZzzzzZzz

När Daniel är förkyld så går han snarkning till en sån nivå att det hjälps inte att ha öronproppar och två kuddar pressade mot huvudet! Så att sova tillsammans just nu finns inte på kartan, jag är förbannat lätt väckt och blir skogstokigt arg när jag väcks så det är soffan som gäller för någon av oss. Och när Daniel jobbar så måste jag sova där, om jag vill ha nån sömn i huvud taget. Soffan är inte i närheten lika skön att sova i som sängen, hård och helt enkelt obekväm! Men det är ju det som är skönheten med att vara hemma, jag kan sova på dagen utan hämningar! Vardagslyx som äger!

Behöver inte skriva hur mkt förkylningen som jag dragit på mig suger, det vet jag att ni förstår så det lämnar vi därhän!
Men vad ska jag då skriva om?? Sover man hela dagen och pillar i sig mat då och då, ja då finns det inte så mkt att skriva om!

Inga kommentarer: