onsdag 14 mars 2012

Bättre

Idag har varit en bättre dag! Har smällt allt och talat min chef, min nya! Hon är super stöttande och gav mig mitt nya schema, får ju dåligt samvete jämte mot jobbet. Har alldeles för hög arbetsmoral. Men det var iaf skönt att prata med henne och höra igen att allt var okej med arbetstiderna.

Idag har jag och Stella kämpat för att hålla oss vakna under dagen, jag sov knappt i natt och Stella kan sova till sommarn har gått över till höst. Städat lite, pysslat lite, lärt mig lite nytt. Varit ute i solen, motvilligt till en början men det var skönt med en rejäl promenad. Badade Stella, alltså hon HATAR det till en början men när hon väl känner att det var varmt och skönt så somnar hon oftast till sist. Köpte hem Ben and Jerrys *mmm* och kina take away (ingen har diskat än..hmm). Moffat dokumentärer om religioners baksida, enorm baksida peeps!

Imorgon kommer Daniel hem från dygnet sitt på jobbet, får se om jag får honom att göra nått kul utanför lgh med mig <3 men förstår att han är trött! Helvetiskt schema denna månad för min karl.
Han åker till mora i helgen för att kolla lokalen till bröllopet och träffa familj och vänner. Jag önskar verkligen att jag kunde ha följt med men jag jobbar, inte mkt nu när dagarna är styckade med 50% men det finns inga vikarier som kan ta timmarna och det betyder att jag måste vara där. Jaja det kommer fler tillfällen, saknar bara alla i Mora =/men jag har Stella hemma med mig som sällskap, annars hade jag snyftat i lägenheten på natten när det är öronbedövande tyst och tomt. Stella snarkar, det är det bästa med henne på natten!
 
Imorgon ska jag lätt tupplura på dagen för jag kan fan inte somna hur som haver! Försökt i 4 timmar nu, sova på dagen äger och det ska jag fan unna mig imorgon!
Foto (10)
Älskar detta foto!

1 kommentar:

C.Rockmyr sa...

Du är så jäkla fin!