lördag 10 mars 2012

Snabb update

Får klagomål på att jag inte har skrivit. Så jag skriver lite snabbt och så får ni en längre om en dag!
Har klarat hundra timmars veckan på jobbet med en vaken natt (som inte tillhör vanligheterna). Daniel har varit en ängel och kommit till jobbet med mat och kärlek. Efter april kommer jag förhoppningsvis gå ner i arbetstid, längtar dit. Det har varit rörigt på jobbet men nu har vi fått en ny chef som har mycket mer people skills och struktur så det kan ju bara bli bättre.
Bröllopet planeras, lite sakta men genom att Daniel har ett annat schema med en veckas förskjutning mot mitt minus 10 dagars ledighet så går vi om varandra hela tiden. Han jobbar hela denna helg så just nu sitter jag i myskläder med Stella på magen och har kikat på dekor till bröllopet.
Men nu är det dags att skaffa mat! Blir hämtmat då det inte har diskats på en halv evighet. Orka diska på en lördag, right?

1 kommentar:

johanna h sa...

Hämtmat är du värd!!! Kram <3