lördag 24 mars 2012

7.5 timme

Det blev inge sushi, kunde inte komma överens med mig själv om jag ville ha det eller om jag skulle ta nått som jag visste att jag skulle tycka om mkt. Genom att Daniel inte ville ha sushi blev valet enkelt, Coffey by george – kycklingspett med massa mumsiga tillbehör! Super gott men jag nu sitter jag och är sugen på sushi…aaah!
Har läst bok hela dagen. Daniel är med grabbarna i Uppsala, han behövde lite frihet efter allt jobb! Så jag har varit ensam hela dagen och kvällen igen. Köpte hem Hungerspelen, trilogi och den första delen går på bio just nu och det var den första delen jag läste. Ja läste, jag var klar med boken efter 7.5 timme. Sträck läsning när den är som bäst! Bra bok, kunde ha varit mer kall och blodig. Lite tonårs gegga varning men helt klart läsvärd! Ska nog ta och läsa de andra delarna med!
Bildbevis på lodisen, detta var ändå från en av de bättre lodis dagarna!
WP_000041
Ska nog klippa håret lite nästa vecka, det kanske hjälper!

Inga kommentarer: