fredag 23 mars 2012

Nöden lider inge lag!

Eftersom denna dag är så genomrutten tråkig (ensam hemma, 5 dagen på raken och feber fortfarande) så får man ta det man haver för att lysa upp dagen lite! Har totalt lekt hemmafru ala 40 talet!
Lunch: en ihop snickrad indisk gryta med frysskadade ärtor och curry som tappat sin smak för 10 år sen, men det gick och det blev överraskande gott! Sen ville jag ha chokladpudding, hittade 1 dl Oboy, ett ägg, knappt  2 dl grädde och majsstärkelse. Vips så hade jag fått ihop en chokladpudding!
Nu känns det lite ljusare, jag har varit kreativ!
image
Får se vad kvällen har att erbjuda! Har inte höga förväntningar meeen jag ska äta min chokladpudding iaf!
Imorgon ska jag äta sushi och träffa min svägerska, ANNARS JÄVLAR!!

1 kommentar:

johanna h sa...

Åh va skoj! Ja vill också träffa er!