fredag 30 mars 2012

4 minuter

För 4 minuter så har jag och Daniel städat som galningar! Lgh är ren som bara den, vilket mina hormoner uppskattar väldans. Men att det var för 4 minuter tycker jag är lite väl välstädat! Vad pratar jag om? Vi försöker byta bort vår tvåa mot en trea. Vi har två spekulanter. De som var här idag var ett äldre par och jag såg på en gång att de tyckte att lgh var för liten. Jag försökte på alla sätt charma dem och förklara potentialen. det verkade inte hjälpa. Så en aning frustrerad var jag absolut efter besöket, jag menar det är klart att den är mindre än deras trea..det är därför 1: vi vill flytta till en trea 2: den är mycket billigare i hyra. De ska höra av sig efter helgen men jag tror att det blir ett nej..tyvärr..gillade deras lgh!
Men 2 bra saker kommer ut ur detta även om ingen av våra spekulanter vill ha lgh, 1: Vi får nya tapeter 2: Då slipper jag de fula rosa köket hursomhaver ;)

Jag har planerat helgen, jag har KBT:at mig själv helt enkelt. Jag har böcker, jag har bakplaner, jag har promenader, jag har rensa frysen, jag har tidskrävande matlagning och vid kris så har jag city och ett ärende! Jag har en plan!!

Inga kommentarer: