måndag 19 mars 2012

Trots stormen ute så blev suget på hamburgare för stort! Trotsade vinden köpte jag hem allt som behövdes. Det var värt varenda steg till Hemköp! Mums!

Ser ut som en total lodis nu för tiden. Orkar inte borsta håret, sminka mig och sätta på mig snygga obekväma kläder. Lodis! Daniel är go och säger att jag är så så så fin, jag vet dock att jag ser ut som skit just nu. Vi har speglar här hemma. Jaja lusten att göra sig respektabel kommer förhoppningsvis tillbaka nån gång!

Vi letar en större lgh. Helst en trea på över 75 kvm. Daniel gick och satte upp en bunt med lappar med frågan om någon ville byta lgh? Nu har två ringt. Treor båda två, ligger i samma område. Vi ska kika på en av dem nu i slutet av veckan! Hoppas det är en home run, det är nämligen två badrum i denna <3. Den andra har öppen spis. Måste nog göra mig lite mer respektabel..kan nog inte se ut som en lodis när vi ska visa våran lgh…
Detta är ju ett minne blott!
2011-12-14 16.21.10

Inga kommentarer: