måndag 26 mars 2012

Historien fortsätter

TYDLIGEN vet ALLA om att dammsugare är dyra! Vaddå alla?? Vem är denne alla? Jag visste inte om det, jag känner att jag blivit misshandlad av prischock och himlande ögon från människor som tycker jag har levt i ett hål fram tills nu, typ - Välkommen till verkligen din NYBÖRJARE..är du verkligen 29??.
För mig är 1500 :- dyrt som fan för en dammsugare och svårt att försvara. Jag hade förstått om den hade gått på egenhand runt själv och kört golven rena men fram tills dess så lever jag i fantasivärlden att en BRA och TYST dammsugare kostar 299:- (för TYDLIGEN VET JU AALLLAA att en dammsugare för 299:- är skit och om ALLA säger hoppa ner för ett stup så är det en livssanning och bör göras omgående).
Jag gjorde våfflor på jobbet idag, det tyckte ALLA som var där var gott och även jag som fick i mig 2 ½!

Inga kommentarer: