onsdag 14 mars 2012

Kan va lite

Kärlek kan göra! Idag har först blivit bjuden på mat, sen blivit ompysslad och bara umgåtts med karln min.
Vaknande upp i morse och kände mest att denna dag kommer nog suga den med. Men som sagt, tänk va lite kärlek kan göra!
Och nu är det diskat <3 ÄNTLIGEN
Imorgon har jag planer på lite vårstädning och hemma matlagning. Nåt rejält som hel kyckling i ugn, köttfärssås till en arme som jag kan frysa in, fisk med nått till. Det är ju bara till mig (och Stella) men jag är sugen på att laga mat. Vi får se hur mycket sömn det blir inatt helt enkelt.
Det jag hoppas på att göra är att åka ner på stan, gå till expresso house och köpa min favvo latte (soja latte med chokladsmak) och sätta mig i solen o glo på alla kloner :D
Vi får se, forts följer!
Foto (4)
Älskar dig Daniel!
 

2 kommentarer:

johanna h sa...

Åh ni är så bra!

CRockmyr sa...

Du är så fin, ni är så lyckliga, jag är så glad för er!