onsdag 28 mars 2012

Klassikerna

Gjorde potatis och purjolök soppa till middag idag! Det var jätte gott! Det är ju en klassiker för en orsak. Jag tycker det är kul att försöka mig på husmanskost!, det är mat jag inte har prövat mig på att laga men älskar att äta! Plus i kanten är ju att det är oftast billig mat som egentligen är lättlagad! Vill göra gryta på högrev i helgen…mmm köttgryta…mmm….*dregel*
Idag fick jag hem de andra böckerna från Hungerspelen, jag ska läsa dem i helgen. Daniel jobbar nämligen hela helgen så det är perfa att förlora sig i sträckläsning!
 
Mer om mat: Har aldrig ätit så mycket frukt som jag har gjort de senaste veckorna. Det är makalösa mängder! Ananas, jordgubbar, plommon, banan, juicer, marmelader osv. Var på en juicebar idag som finns på Erikslund, så jävla goda grejer de har…vansinnigt!
image
Drack en juice med äpplen, apelsin, mango, jordgubbar och mynta. Gick och umade hela tiden, högt! Tar igen 29 år av icke fruktätande. Bara denna vecka har jag tagit igen 5 år!

Inga kommentarer: