måndag 5 mars 2012

Vit

Jag ville ge min kille något. Han har spanat in en stor kroppsstaty på Chili men den kostar ett par tusen. Men jag hittade en mindre variant på Korthuset på stan som har utförsäljning, perfa DOCK såg den ut så här…
WP_000022
Verkligen den fulaste guldfärgen man någonsin kan åstadkomma! Men med en svamp och vit färg så blev den till detta:
WP_000025 Ville inte ha den slät, ville att den skulle ha struktur. Hoppas han kommer tycka om den, han är på jobbet nu så han kommer inte se den förrän ikväll!
Jag har fått en vit dille!! Älskar det! Och för mig har det varit a big nono för jag är ju evigt klantig och har alltid fläckar på kläderna. Men nu har jag hoppat ut för det vita stupet och skaffat mig vita kläder! Hade ALDRIG trott det för ett år sen. Antar att man växer och förändras sakta men säkert och vågar sig på saker man aldrig skulle ha vågat tidigare som VITA BYXOR! *Skrattar*
WP_000029
WP_000027
Ja det är stökigt hemma..behöver en hemmafru intensivkurs!

Inga kommentarer: