lördag 28 november 2009

Tortyr

Haha jag tänker plåga er med en lista!

1. Hur gammal är du om fem år? 32

2. Vem var den sista du träffade? Andreas

3. Hur lång är du? 177

4. Vilken var den senaste film du sett? Matrix Reloaded (3ans Lördagsfilm)

5. Vem ringde du senast? Pappsen

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Tack o lov för att du finns! Till min extra mamma

7. Vad är dagens planer? Jag är sjuk, så vila vila vila och dålig tv! Samt försöka äta något.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Oj..ähmm beror helt på humör men jag är nog en som ringer hellre! Inbillar mej att det är billigare!

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta i 26 år..jisses


10. När såg du senast din mamma? 3 månader sen eller nått

11. Vilken ögonfärg har du? Gröna, bruna och lite blått

12. När vaknade du idag? runt 07.00..någon ringde då *skratt*

13. Har du någon gång hittat en katt? Jajamensan! Det var en ynklig liten sak som jag lämnade över till ett katthem.

14. Vilken är din favoritplats? Soffan? :P Nej men ställen som lugnar mej, kan vara skogen, eller hav eller ett fik med en vän.

15. Vilken plats föredrar du minst? Gina Tricot vid löning! Småfolk överallt och i massor!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Troligtvis i Västerås, jobbar med människor som socialpedagog och är lycklig oavsett hur mitt privat liv ser ut.

17. Vad skrämde dig som barn? Fulla människor! Tyckte de var hemskt obehagliga och drömde ofta mardrömmar om dem.

18. Vem fick dig att skratta senast? Daniel när han berätta om Linn!

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Åh ja, men de är ju kult så jag skulle lätt vilja ha ett par!

20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst bomulls linne och bomullstrosor!

22. Hur många kuddar har du i sängen? Alldeles för många! Men det ska vara mjukt för mitt stora huvud!

23. Hur många landskap har du bott i? 3

24. Har du någon gång spytt på fyllan? En gång men det var för att jag drack 4 stora öl på en halvtimme!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Stövlar!! Jag är en stövelfantast!

26. Är du social? Social ensamvarg! Är helt kompetent socialt sett men kan vara ensam under långa perioder utan problem.

27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys New York Funk...åååhh

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av mina skulder samt mina föräldrars. Resa!

29. Tycker du om kinamat? JA!!! Jisses, im a China junky!

30. Tycker du om kaffe? Ja! Kanske för mkt, men nu har jag slutat helt..min kropp tycker inte om kaffe...men hjärnan och smaklökarna gör!

31. Vad dricker du till frukost? Helst varm oboy eller Earl grey

32. Sover du på någon särskild sida? Sidan och rygg!

33. Kan du spela poker? Kan och kan..kan låtsas ;)

34. Tycker du om att mysa? JA! Sannerligen! Jag är en kramig sak

35. Är du en beroendemänniska? JA! Coca-cola är den senaste på listan av beroende!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jesus *skratt*

37. Vill du ha barn? Ja! Livmodern ger mej signaler att den vill göra sitt jobb nån jävla gång!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och mitt egna påhittade språk haha

39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, ett par ggr! Är ett klantarsel

40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, i havet finns det hajar ju!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Tatueringar, kläder, inredning och piercingsmycken (pluggar)

42. Äger du dyra smycken? Gör nu, fick Chanelsmycken och en Rolex av extra mamma!

43. Har du någonsin testat narkotika? Ja! Men det var många år sen!

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Skalad gurka!

45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag såklart, är såå fyndig!

46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett ärr på magen som ser ut som en insekt, tog bort ett födelsemärke.

47. Vad har du för ringsignal? Knepig sak, måste ha nått jag hör och med vibb! Önskar en rockringsignal men är för lat för att fixa en.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Nej, iaf inte va jag vet

49. Flirtar du mycket? Ja, eller jag uppfattas som jag flirtar mer än vad jag oftast gör. Men absolut är jag en flirtig person

50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma..tror jag

51. Kan du byta olja på bilen? HAHA är inte det vad män är tillför?

52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, har inget körkort

53. Vilken var den senaste bok du läste? Mellan makt och hjälp, den är för en uppgift i skolan.

54. Läser du dagstidningen? Ja, försöker läsa olika för att få en helare bild av vad som händer i samhället och världen.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej..orka

56. Dansar du i bilen? Finns det plats för sånt?.

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Uppgifter om min årslön!

59. När var du i kyrkan senast? Vid Allhelgona, tände ett ljus för min älskade Mia!

En guldstjärna som läser alla frågor!

Inga kommentarer: