måndag 16 november 2009

Baaaaah

Jisses så sjuk jag blev! Det började klia i halsen på Tisdagen, på Onsdagen kändes det bättre men jag var varm. På Torsdagen när jag satt på bussen hem så förstod jag att nu är jag sjuk, riktigt med feber.
Så mina dagar har varit fyllda av huvudvärk, bihålorna svullna och feber. Har haft sådana otäcka feber drömmar där jag slutade andas för att jag drömde att någon kvävde mej eller att jag dök ner i vatten och hittade inte ytan igen. Legat ständigt över 38 sen i fredags med alvedon 1 mg i. Har fortfarande feber!

Jag känner mej annorlunda nu efter Hudik. Det var nyttigt. Ser på mej själv på ett annat sätt, vet vad mina styrkor är och vad jag ska jobba på.
Detta borde ju göras med mellan rum. Att sitta med andra och reflektera över sig själv, möta demonerna man har i sig.

Har fått tag på en praktikplats nu. Stallet heter det, de har hand om de i beroende som inte klarat att hålla sin nykterhet trots flertal insatser. Detta ställe är sista stället för många av dem och Stallet har räddat många. Det har ett dåligt rykte, men ryktet är missvisande (som många rykten egentligen är..isch fördomar). Jag var och hälsade på i fredags (trots feber..smart va?) och är sååå taggad. Jag tror jag kommer få mkt ut av min praktik där. Det är ju en utmaning och utmaningarna är ju dem man växer utav.

Nu måste jag krypa tillbaka till soffan..feber..*sigh*

Inga kommentarer: