måndag 23 november 2009

SÅN dag

Det är en SÅN dag..när inget funkar, man är på dåligt humör och vill bra dra något gammalt över sig! Så jag har en plan för att överleva denna dag: Bakverk, en bra bok och myskläder samt sätta mobilen på ljudlöst!

Om jag dör i dag skulle jag nog vara känd för att vara logisk, hönsmamma och ha trassligt mörkt hår *skratt*. Även detta har jag en plan för, mitt hår alltså! De andra är ju inte så pjukigt att bli ihågkommen för. Jag har iaf fått hem ett super duper hårinpacknings geg. Så jag hade i den över natten, jäklans vilken skillnad. Mitt hår blev ett par cm längre (efter allt trassel försvann, det är ingen mirakelkur ala hårväxt) och glansigt. Så nu måste jag ge upp, det är trevligare att hår som inte trasslar. Jag, Sara lovar att vårda mitt hår bättre!

Inga kommentarer: