torsdag 19 november 2009

Betyget

Min efterlängtade feedback på beroendekunskapen kom:


Hej Sara!
Du står längst ner på listan så du får omdömet sist hoppas du inte funderat allt för mycket.
Du är jätteduktig! Allt godkänt och det finns inte mycket att kommentera.

Enda kommentaren jag har är att jag är glad att någon av er tog upp läkemedelberoende och det gjorde du på ett bra sätt!

I övrigt märks det att du har bra praktisk erfarenhet och är bekväm med flera av termerna och begreppen- du är inte främmande för detta med mediciner heller.

Allt bra - klart godkänt på alla delar!

Ninni

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt.. fast man behövde nog aldrig tvivla.. däremot tvivlar man på hennes egna förmåga...grattis gumsan!!!!!!!!!!!!

// Maria

Anonym sa...

Grattis...! Jag och många med mig visste redan svaret! Jag fick mitt idag också, även där klart godkänt!
Ha det bra och lycka till med kommande kurser!
Jessica Lind