tisdag 17 november 2009

Det är ju en rolig sak att tänka på när man var yngre. Vad som då var viktigt, pojkvänner man hade, stilen och vännerna. Jag har alltid genomgående varit en hönsmamma! Pojkvänner har kommit och gått (fått barn tillomed) och jag har turen att många av mina vänner är fortfarande med mig. Stilen..haha: Svart trassligt hår, trasiga strumpbyxor, kjolar och kängor som var två storlekar för stora! Jag tyckte och tycker jag var fin, får dock höra av de vuxna som jag hade runt mej att det är skönt att jag lagt det bakom mej! Det har jag inte, tagit med mej de bästa bitarna upp i vuxen ålder. Kommer alltid vara rocker och lagom annorlunda.

Tappade mina hörlurar i vatten..de dog! Hade en minnesstund och sen var jag tvungen att skaffa nya. Kan bara inte vara utan min mp3:a. Hittade ett par gröna små öronpluggar från Skullcandy! Jäklans bra ljud! 200 kr var ju inte så farligt! Jaja är en happy camper nu iaf!

Sitter och väntar på feedback på den senaste uppgiften på Beroendekunskap. Vissa har fått och vissa måste tydligen vänta! Det är väl inte pedagogiskt! Ååååh denna lärare säger jag bara! Mej gör det inte mkt om jag får ig på uppgiften, för hon har varit så rörig. Hur ska jag som elev kunna veta vad hon vill ha ut när inte hon ens tycks veta! Jisses, detta kan jag gå igång på! Får se vad det blir!

Inga kommentarer: