onsdag 26 juni 2013

Ssssuuuuccckkk

Vilken trög dag! JISSES va trög den var. Jobbade. Varje liten atom i kroppen ville helst bara vara hemma och inte göra något. Ack nej, 12 timmar slit senare så ligger jag nerbäddad i soffan och tycker synd om mig själv. Både jag och Daniel har åkt på nån bacill som gör så man är seg och har förbannat ont i halsen! Så det är legitimt synd om mig! Och imorgon har jag natten.. Suck. Men en karensdag svider för mkt i plånboken så det är bara att bita ihop och köra.. Har även dygnet på lördag, inte så jäkla pepp! På måndag med.. Hatar denna vecka på schemat, man är bra många dygn på jobbet, mer än hemma! Bit ihop, bit ihop och bit ihop.
Daniel sålde min laptop idag och imorgon ska vi köpa en padda åt mig istället! Så det känns lite tomt. Jag är en bakåtsträvare, ny teknik känns knölig och obekant på ett jobbigt vis! Det tog Daniel över ett halvår att få mig att skaffa internetbank, jag betalade räkningarna med de där papperssystemet som man skickade med posten, det kändes tryggt och bekant! Det tog ett par omgångar innan jag blev kompis med internetbank, ny är vi bästisar! Hoppas jag blir bästis med paddan! 

Inga kommentarer: