torsdag 27 juni 2013

Det stora klippet!

Rent spontant tog jag en drop in tid hos frissan och klippte av 2 dm av mitt jävla hår! Frisören frågade mig x antal ggr om jag verkligen ville och ja! som jag ville bli av med skiten och börja om igen. Och det är så skönt, det blev kortare än vad jag bad om men jag är jätte nöjd! Nu ska man bara vänja sig med det nya!
Fick min nya dator idag! Som kostade lika mkt som vi sålde min laptop för, s den kändes gratis! En galaxy note pad, mini! Liten, smidig och awesome, win! Fick stå på mig lite, mot det manliga grupp trycket att ta en vanlig stor! Men jag kände att jag ville ha en smidig och de stora är inte smidiga, det blir drygt för händerna och en mini passar mig bättre . Så för en gångs skull när det gäller teknik så stod jag på mig. Vid rätt tillfälle, jag trivs med min lilla padda! 
Nu har en liten tand börjat synas på Leo övre tandrad! Den har inte spruckit igenom än men den är definitivt på G! 


Inga kommentarer: