lördag 8 juni 2013

Morfar

Idag kom pappa och hälsade på! Det var tänkt att mamma och lillebror skulle med men mamma är sjuk och lillebror kunde inte ta ledigt. Det var roligt att pappa kom ändå, jag trodde han skulle stanna hemma men han ville så gärna träffa Leo så inget skulle ha stoppat honom från att komma! Det kändes bra, för mammahjärtat att Leo är så älskad! Det har varit en bergodalbana med mina föräldrar och mig men sen Leo kom till världen så har det varit en riktigt bra relation, de är stolta morföräldrar som avgudar min son och det har gjort gott för min relation till dem! Pappa stannade en bra stund, det verkade som han inte ville åka hem. Men efter ett par timmar så var det dags för lillemannen att sova och då kände väl min far att det var en bra tid att åka på! Vi fick iaf några riktigt fina kort på dem tillsammans! 
Resten av dagen så har vi fredagsmyst! Kvällen så har jag och Daniel myst i soffan framför en film och bara varit s där mysigt kära med varandra. Vi har börjat mer seriöst att planera våran semester, vi vill bo i stuga en vecka! Om nån av er vet någon som kan tänka sig att låna ut en stuga i början av augusti så hojta mer än gärna till! 
Imorgon ska jag hitta en baddräkt, jag måste ha en (vägra bikini, inte vild vuxen vass att gömma sig i skulle kunna få mig att visa mig i det) så jag kan bada i sommar! Köpte en skit häftig uv dräkt till lilleman, blå med massa hajar på från Molo! Han kommer vara grym i den, jag vill också vara grym i min dräkt..imorgon börjar jakten! 



Inga kommentarer: