söndag 9 juni 2013

Se där

Några av er har hört av er efter ni läst gårdagens blogginlägg, det är inte bara jag som spyr på peppiga mammor! Skönt! 
Idag har det verkligen varit en söndag sa Daniel efter jag sovit två timmar på eftermiddagen! Vi har gått runt i myskläder och inte gjort mer än nödvändig, trots att vi hade massa planer för dagen! Men man behöver såna här dagar. Leo har också varit så där seg idag med. Han har mest velat myst med oss! Han har lärt sig att nu kan han följa efter oss, om man går in i köket så hör man efter ett tag små händer och knän som klampar i rask takt! Barnsäkra köket imorgon helt enkelt :)
28 timmars pass imorgon, börja 17! Har tagit ett extra pass för jag har tagit ledigt nästa helg för vi ska till Karlstad! Det är bara bita ihop och köra, jag tror denna vecka kommer gå snabbt förbi! Ser fram emot att åka och som grädde på moset ska vi bo hemma hos Johanna som vi inte har sett på evigheter (och som dissar en när man ringer :P)! Jag tycker om grädde på moset!!
Ja juste! Igår, ganska sent så ville Daniel att jag skulle klippa honom, då började vi prata om hur mkt lättare det skulle vara om man bara rakade av allt! Och då efter ett lite studerande av en frissa som Daniel velat haft sen han klippte av sig allt så trimmade jag av allt hans hår! Båda var super nervösa, om det skulle bli anus lixom! Men jisses va fin han blev i det! Så där bad ass man vill att ens karl ska se ut (om man inte är sån som tycker om killar i rosa skjortor, vilket är ok..*host* jag dömer ingen). Ibland är det bra att vara impulsiv! 
Hörrni, stuga?? Någon?


Inga kommentarer: