fredag 21 juni 2013

Här igen

Då sitter man i soffan på jobbet, väntar på att klockan ska bli 22 som så många ggr förr! 
Midsommar gott folk, för min del har den varit helt ok. Lugn dag på jobbet med jävligt bra betalt. Har bara haft två boenden hemma och dagen har gått ut på att skämma bort dem så mkt som möjligt. Då är det roligt att jobba, att få skämma bort någon och få denne att känna sig speciell är något som gör mig väldans glad! 
Leo var feberfri imorse men feber kom tillbaka, får se om det är feber imorgon med..börjar bli dags att fundera på att åka med honom till en läkare då! Helena och Henke har tipsar oss om att ge Ipren istället för Alvedon och Ipren är så mkt bättre, vilken skillnad! Den verkar ta bort allt som är jobbigt för Leo och sänker febern helt. Kanon tips, det tackar vi och Leo för! 
Imorgon har jag lovat Daniel att jag ska skämma bort han lite, han verkar behöva det. Det är slitit att vara hemma med en liten, det vet jag ju! Så imorgon ska jag ta hand om stålfarsan och så får han ladda batterierna! 


Inga kommentarer: