onsdag 21 augusti 2013

20130821

Jag har varit och jobbat! Känner mig helt själsligt tömd, det var två tunga dagar rent psykiskt! 
Daniel fyller år idag, 35! Han hatar att fylla år och jag har varje år gjort allt jag har kunnat för att hans dag ska bli så bra som möjligt! Idag har det varit lite svårare, har varit på jobbet och har inte kunnat förbereda varken presenter eller tårta! Men jag kom in med frukost på sängen, sjöng en hes "ja må han leva", köpte hans favorit tårta och lagat hans favorit mat. Daniel säger att han är nöjd men jag känner att jag skulle ha gjort med, idiotiskt dåligt planerat från min sida! Så nu sitter jag i soffan och känner mig usel. 
Jaja, grattis min älskade man! Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! Du är min själsfrände och jag vill fira alla dina resterande födelsedagar som din fru! 

Inga kommentarer: