tisdag 13 augusti 2013

20130813

Det blev inget gjort idag heller :/ skulle lägga Leo för hans förmiddags tupplur och samtidigt väcka Daniel men jag la mig i sängen för att bara vila lite och vips 3 timmar senare vaknade vi alla och det fina vädret o suget att göra något hade försvunnit! Så det har varit en hemmamys och leka med Leo dag istället! Vilket är bra det med men usch va dåligt samvete jag har jämte mot lilleman och även mot mig å min semester! Man ska ju göra saker, vara ute och kunna lägga upp massa bilder på sol, bad och peppighet! Jag trodde aldrig jag skulle bli stressad på det här sättet, nu känns det lixom skönt att börja jobba igen nästa vecka för då får man vara ledig?? Haha man är ju fan i mig knäpp! 
Men lilleman är glad! Han verkar vara inne i en mammaperiod och är så glad att jag är hemma och är med honom! Den senaste veckan så har Leo varit så glad och nöjd, det är riktigt härligt! Så fort han ser mig så skiner han upp och ler sitt största leende! 
Jag måste slå ett slag för min moster pojke Sam! 9 månader och nu går han som en kämpe!! Jag är så stolt över Sam! Så har Sam världens bästa storebror Jack som är där och hejar på! Båda två är helt fantastiska! 
Här ligger Sam och Leo (6 v och 4 v gamla). Det är ett kärt kärt minne! 

Inga kommentarer: