fredag 9 augusti 2013

20130809

Idag så gjorda jag hemmagjorda chilli cheese hamburgare till fredagsmyset! Och när jag skriver hemmagjorda så menar jag det! Bröden gjorde jag själv (kommer inte köpa färdiga igen, vilken skillnad!), chili som jag la in för ett par dagar sen, gjorde burgarna på högrevsfärs och egen tomatsås! Daniel sa att han a l d r i G ätit sån god burgare nånsin! Win! 
Regnet har gjort hela familjen alldeles loj så vi har mest varit hemma nu i två dagar men imorgon ska vi nog åka till Åsby för fika och gå in på deras köttbod! Och på söndag, på våran bröllopsdag ska vi spela minigolf på en sån där golfbana med massa knäppa byggen på! Nästa vecka vet jag inte vad vi ska hitta på men förhoppningsvis så är det fint väder så vi kan åka till nån strand och låta Leo doppa fötterna :)
Idag satte jag på Leo en tiger-one piece! Han hade en sån när han var nyfödd och jag hittade en i storlek 86 på tradera, då kände jag bara att det är klart han ska han en sån igen. Han är ju så söt i den! Och det värmer så i mammahjärtat när han kryper omkring och den lilla svansen på rumpan vigglar så där gulligt! Hoppas den finns i alla storlekar han kommer ha framöver, tills han är 40 år *skrattar*



Inga kommentarer: