tisdag 6 augusti 2013

20130806

Nu jäklans skall det lagas mat i borgen! Mina kokböcker kom idag, koreansk, Jamie Oliver och äkta tex mex! Så många recept, så lite tid :) 
Leos matkrångel har återkommit! Vill inte ha matmat, frukt och yoghurt är det enda som han äter med god aptit! Men denna gång hade jag en plan - en sneaky lura Leo plan! Jag har i frukt i maten, rivet äpple, mango eller puré. I med en stor sked yoghurt och sen så får han äta maten i rumstempratur. Så nu får jag han att äta så pass så han får i sig all näring han behöver. Ibland så får man luras helt enkelt :)
Imorgon kommer lillebror med flickvän och hälsar på, vi ska ut på picknick till Björnö! Det ska bli kul att träffa Sara igen (flickvännen) hon är banne mig awesome! 
Så all förbud mot att stampa på spindlar eller regnsdanser, men bara imorgon sen är det fritt fram att stampa skiten ur öka äckliga spindlar eller skaka rumpan! 


Inga kommentarer: