lördag 17 augusti 2013

20130817

Woop woop! Jag fick på mig smal jeansen!!! Har inte haft en tanke på att nu kanske jag kan ha dem igen, kom på det ikväll! Och ta fucking da så sitter de kanon. Det är få saker som får en kvinna att må så gott om sig själv som att få på sig sina utnämnda smal jeans! 
Vädret är inte på vår sida! Det är precis som den hör våra planer och bara tänker - nänä nu ska inte ska denna familj får njuta av en dag på stranden *mohaha* Så typiskt men varje gång vi har planerat och förberett för en dag på Björnö så blir vädret skit! Leo har varit en ledsen kille ändå idag, tänderna som spökar så det kanske var bäst att vara hemma! Leo som aldrig är gnällig var det i 4 timmar i sträck! Sur på allt och bara gnällde! Ingen feber så det måste vara nån tand som plågar han. Har lagt nappar i frysen ifall att han vaknar i natt och gnäller :/ mammas lilla plutt! 



2 kommentarer:

Mathilda sa...

Hade ingen aning om att man kan lägga napparna i frysen, tycker du det hjälper?

Sara sa...

Javisst! De blir kalla till tusen, det är skönt för munnen tycker Leo! De tinar ju snabbt så jag har alltid 2 st i kylen och om jag tar en ny därifrån så lägger jag in en till så det alltid finns en iskall!