söndag 4 augusti 2013

2010803

Efter 6 timmar bilfärd kom vi fram till Mora igår! Och lagom tid till kräftskivan som var grymt trevlig! Älskar kräftor och min svärmor hade köpt mer än nog så man kunde äta tills det kändes att det snart skulle läcka ut kräftor ur örona! 
Leo gillade tillställning, många nya ansikten att kika på och få uppmärksamhet ifrån! Han höll ut till 20.30 och sen tok däckade han. 
Idag var det först grillkväll hos svärmor och sen så fick Leo stanna hos sin farmor och farfar medans jag o Daniel gick över till våra kompisar på fest! Som vanligt tröttnade jag vid 23 tiden och ville hem för att sova, Sveriges sämsta partymänniska! Daniel stannar kvar och kommer säkerligen festa som en mästaren till gryningen! Vilket passa mig utmärkt, får hela sängen för mig själv och dessutom får jag sovmorgon för Leo sover inne hos farmor och farfar, win! Nu ska det sovas!! 



Inga kommentarer: